09 Mei 2008

HADIAH SEMPENA HARI GURU

Hai Assalamualaikum...
Apa khabar teman-teman, sahabat-sahabat, rakan-rakan. Semoga sentiasa hebat ceria disamping tugas harian. Oh ye tentu semua anda ingat dan mengetahui hari 16 Mei pada setiap tahun kan? Ya... Betul. Hari Guru. Sempena hari guru yang akan disambut tak lama lagi ni, saya nak hadiahkan kepada semua rakan-rakan, teman-teman, sahabat-sahabat dan semua orang kat Malaysia ni 5 e-book free. Ia mestilah ada berkaitan dengan pendidikan. Kalau sesetengah orang tu boleh jadi kaya dengan jual e-book. Tapi tak apa le saya... Jiwa seorang guru. Asalkan korang baca, kalau tak baca fowardkan kepada semua rakan-rakan anda. Kita kongsi amal jariah ini.



Guru adalah insan istimewa yang wajar kita kenang. Eyalah... kalau tak ada guru apa akan jadi pada kita. Baik PM, Peguam, Doktor, Menteri, ahli perniagaan semua tu adalah bermula dari guru. Sebab itu lah saya nak hadiahkan e-book ini. Free je. Cuma download ye... Macam mana nak download?

1. KLIK PADA ICON PDF DIATAS...
2. ANDA AKAN DIBAWA KE LINK E-BOOK DAN KLIK LINK ITU..


3. DOWN LOAD DAN SIMPAN DIDALAM FAIL ANDA


4. KALAU BELUM JOIN, SILA JOIN IA BANYAK FAEDAHNYA. BOLEH EARN LAGI.

OK jangan lupa lepas ini fowardkan kepada kawan-kawan, sahabat-sahabat, dan teman-teman anda semua. Sampaikan salam saya dan ucapkan lah hari guru kepada guru-guru anda pada 16 Mei 2008 ni.... atau sedekahkan lah AL FATIHAH kepada arwah guru-guru kita yang telah terlebih dahulu meninggalkan kita. Jumpa lagi lain masa. Assalamualaikum....

Tiada ulasan:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...