sELaMaT dAtANg kE wEB BloG ciKgu ZaiLaNi

30 October 2009

MOdul Open University MaLaysia (OUM) dalam bahasa Melayu

Assalamualaikum...
Semoga para sahabat yang mengikuti blog ini sihat, ceria dan bahagia. Oh ye... Ramai sangat kawan2 yang tanya kepada saya tentang MODUL Open UNiversity Malaysia ( OUM ) yang dalam bahasa Melayu... Saya memang ada. Tapi tak banyak... Kalau nak boleh ke download subjek2 yang kat bawah ni dulu. Ini adalah subjek Pencerapan dan Pemantauan.. Saya upload topik demi topik tau... Ada 10 topik jadi kena klik pada buku2 ini ikut urutan.

Topik 1
Topik 2
Topik 3
Topik 4

Topik 5



Topik 6
Topik 7


Topik 8
Topik 9
Topik 10....

OK le...ini untuk subjek Pemantauan dan pencerapan. Saya ada banyak lagi modul dalam bahasa Melayu. Kita boleh kongsi dan kalau nak boleh e-mail saya di zailanisomingan@yahoo.com untuk kita runding. Saya fotostat dan hantar kepada anda. Ala... ini kira tolong menolong kerana ilmu. Kita panjangkan ilmu ini. Sesiapa yang betul2 berminat jangan tangguh lagi. OK le untuk kali ini dan jumpa lagi BYE....

3 comments:

Firli said...

Ini dah langgar hak cipta terpelihara..orang saman nya..kah kah.kah....Anyway kongsi ilmu lagi baik dan semoga dimurahkan rezeki

Mahligai Gemilang said...

he... he.. Bukan langgar hak cipta. tapi nak tolong kawan2 yang tak berapa pandai BI. Sekarang modul semua dah tak ada dalam BM. Saya ada simpan modul BM.

zul ros said...

betul tu.. especially, org mcm saya lemah nak baca karangan BI yg panjang menjela..

...:Koleksi Lagu Pilihan:...