recent posts

sELaMaT dAtANg kE wEB BloG ciKgu ZaiLaNi

10 November 2009

Pengumpulan dan Pengagihan Buku Teks

Assalamualaikum... Kepada para sahabat sekalian. Minggu ni akhir persekolahan. Memang sibuk sangat. Nak post entry pun tak sempat. Oh ye... Kat sekolah macam tiap2 tahun le. Saat akhir tahun kena kumpul buku murid dan agihkan semula untuk kegunaan akan datang... Tahun 2010.

Terima kasih tak terhingga kepada beberapa orang ahli kelab SPBT yang sangat rajin menolong saya. Korang tengok sendiri le.. Susun buku, angkat buku, baik pulih buku.... semua berkaitan dengan buku. Semoga jasa kalian Allah sahaja yang membalasnya.

Oh ye... Tak lupa juga kepada sahabat baru saya Cikgu Linda yang nak mintak senarai tugasan SPBT dan beberapa fail tu.. Memang niat dihati nak tolong. Tapi buat masa ni sibuk sangat le. Mungkin sehari dua lagi saya tolong dia. Saya mengucapkan selamat menjadi guru SPBT kepada Cikgu Linda.
Ok akhirnya... Ini minggu2 akhir persekolahan 2009. Sibuk sikit tu biasa... Tak lama lagi CUTI... Bestnya...

No comments:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...