08 Oktober 2008

BELAJAR BERENANG

Hai Semua kawan-kawan, sahabat dan rakan yang setia dengan blog ini. Setelah beraya maka kita terus bertugas seperti biasa dengan sempurna dan komited. Saya sebagai guru PJ kat sekolah tentu ada bermacam-macam pengalaman mengajar. Kali ini nak kongsi tentang cara belajar berenang. Sempena Hari yang bahagia ini saya nak berkongsi e-book belajar dan mengajar berenang. Ini yang best. Boleh belajar sendiri kat rumah atau bila balik kampung. Eya lah kan kat kampung ada parit atau tali air atau sungai. BESTT..



Masa dikampung budak-budak dulu saya belajar berenang menggunakan kelapa bersabut. Kelapa kan timbul. Jadi kita pegang kiri dan kanan, lepas tu kaki pun dikepakkan. Senang betul kan. Sapa yang berasal dari kampung pasti ada pengalaman macam saya ni. OK le jangan lupa download 2 e-book diatas. Rugi kalau tak simpan, kalau tak gunakan boleh kita ajar kat anak-anak kita. Betul kan. Ini ilmu yang bermunafaat. Jumpa lagi........


Buat Duit Dengan Myspace

1 ulasan:

NaZri berkata...

boleh tak cigku send semula ebook berenang 1 dan 2. sya ingin belajar berenang. email saya naridi7@yahoo.com. terima kasih

...:Koleksi Lagu Pilihan:...