05 November 2010

..:Hakim Pertandingan Mereka Cipta Blog:..

Bertemu lagi dicatatan kali ini
Semoga para sahabat dan rakan2 sihat
disamping tugas harian..
Pada 28, 29, 30 dan 31 Oktober 2010
saya telah dijemput untuk menjadi Hakim
Pertandingan Mereka Cipta Blog sempena
Karnival ICT 2010 Sabak Bernam anjuran
PPD Sabak Bernam
Pada Karnival ICT tersebut banyak acara yg
dipertandingkan antaranya ialah memasang Komputer,
membuat presentation slide power point,
Mewarna, Game dan pameran2 ICT. Ramai yg datang.
Ini lah kali pertama saya
dijemput menjadi Hakim untuk
Pertandingan Mereka cipta Blog.
Mencabar dan menguji minda
kerana para pesertanya amat kreatif,
berkemahiran tinggi didalam ICT dan unik.
Bersama saya menjadi hakim itu ialah
Cikgu Azmon Kamari dari SK Seri Mawar
Akhirnya mereka yg benar2 hebat sahaja telah di
nobatkan sebagai Johan dan pemenang hadiah
saguhati. Kepada yang kurang berjaya
diharap semoga boleh mencuba dilain
pertandingan. Memang anda semua
amat Kreatif dan berkemahiran
tinggi. Saya ucapkan tahniah...

Oh ye.....
Saya nak bagi AWARD
kepada semua peserta pertandingan
itu iaitu Piala yang anda boleh tampalkan
didalam blog anda yang menyatakan
anda adalah peserta untuk pertandingan
KARNIVAL ICT 2010 Sabak Bernam
macam kat bawah ni....


Finalist


Caranya ialah anda copy code
dibawah ini dan paste di blog anda.
Popular tau... Bukan senang nak dapat
AWARD daripada saya. Disamping kita
mempromosikan KARNIVAL ini semoga
tahun 2011 akan diadakan lagi



HTML Text box

Selamat mencuba...

dan kita kongsi bersama-sama AWARD ini. TQ

1 ulasan:

azmon@anaiz berkata...

gamabau aku...huhu...

...:Koleksi Lagu Pilihan:...