22 Mei 2015

Terima Kasih Wahai Anak-Anak Muridku

16 Mei setiap tahun adalah hari yang sangat istimewa bagi semua guru-guru. Begitu juga dengan saya. Pada tahun ini sambutan Hari Guru peringkat sekolah telah diadakan pada 18 Mei 2015. 
Tahun ini tiada tema ditetapkan dan semua guru bebas dalam penampilannya. Oleh itu saya memilih busana yang kemas sahaja.  Ia dimulakan dengan majlis rasmi, nyanyian lagu keramat "guru malaysia" dan ucapan oleh Guru Besar, YDP PIBG dan wakil murid.

Istimewanya pada tahun ini saya telah diundi sebagai Guru Paling Popular di SK Parit Baharu. Nampaknya menang 2 tahun berturut-turut. Tapi tak de la popular sangat..... Selepas itu diteruskan dengan acara sukaneka yang telah diuruskan oleh AJK PIBG.

Terima kasih dan sejuta penghargaan saya ucapkan kepada semua yang telah memberikan HADIAH dan Cnderamata. Pen Merah dan Pen Biru adalah hadiah paling saya sukai.

Tiada ulasan:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...