27 Disember 2008

ANDAIKU TAHU (UNGU )

Andai kutahu kapan tiba ajalku

Ku akan memohon Tuhan tolong panjangkan

umurkuAndai kutahu kapan tiba masaku

Ku akan memohon Tuhan jgn kau ambil nyawaku

Aku takut akan semua dosa2ku

Aku takut dosa yang terus membayangiku


Andaiku tahu malaikat Mu kan menjemput ku

Izinkan aku mengucap kata taubat pada Mu

Aku takut akan semua dosa2 ku

Aku takut dosa yang terus membayangiku

Ampuni aku dari segala dosa2 ku

Ampuni aku menangis ku bertaubat pada Mu


Aku manusia Yang takut neraka

Namun aku juga tak pantas di syurga

Andai ku tahu kapan tiba ajalku

Izinkan aku mengucap kata taubat pada Mu


Aku takut akan semua dosa2 ku

Aku takut dosa yang terus membayangiku

Ampuni aku dari segala dosa2ku

Ampuni aku menangisku bertaubat pada Mu




Gratisan Musik

Tiada ulasan:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...