04 Disember 2008

Hadiah untuk Semua sahabat Saya


Hai...
Apa khabar semua? Tentu korang sihat.. Sorry ye dah lama tak menulis diblog ini.
Oh ye... Ini ada bingkisan istimewa untuk kawan-kawan saya, anak murid saya, atau pembaca blog saya. Ia adalah e-book yang paling mahal saya beli. Berharga RM39.90 Sesuatu yang amat bernilai dan hebat. Mendatangkan pendapatan yang boleh tahan jugak. Lagi-lagi yang suka friendster dan myspace. caranya senang aje. Anda download dan baca.
Anda baca dulu tau. Tapi ingat jangan bagi kat sesapa secara free je. Korang kenakan bayaran. RM 5 atau RM 7. Baru mendatangkan lumayan. Tapi dari saya untuk anda semua free. Ingat sekali lagi JANGAN BAGI KAT SESAPA PUN. Ia khas untuk anda aje.
Ok semoga anda semua bahagia, gembira dan sentiasa dirahmati Allah. Ini sekali lagi linknya
download kat bawah ni e-book tu
lepas tu passwordnya
download passwordnya
ok jumpa lagi. Dan selamat bercuti. Bye

1 ulasan:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...