19 Mac 2009

Buat Header Blog Lebih Cantik....

Hai... Assalamualaikum kepada semua pembaca dan semua sahabat-sahabat saya yang setia. Oh Ye... Selamat Bercuti kepada para guru-guru. Dalam pada cuti ni. Saya berjaya membuat satu e-book untuk koleksi kursus web site saya. Insyaallah lepas cuti ni saya akan memberi kursus untuk pembangunan web blog untuk para belia di Sabak Bernam anjuran Pejabat Belia dan Sukan Daerah Sabak Bernam. Ini antara modulnya.
Ia bergambar macam kat bawah ni... Siap dengan langkah-langkah yang teratur lagi..
Ini antara gambarnya..
Ini free untuk semua pembaca blog ini. Anda boleh gunakan ilmu ini dan cuba. Jika ada masalah atau tak faham boleh beritahu saya. Boleh saya buat pembetulan...

Jangan lupa mula-mula download dulu tau.... Kat sini.





Maklum balas daripada anda sangat diharapkan dan di dahului dengan terima kasih.

OK bye jumpa lagi dilain masa..

Tiada ulasan:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...