22 Disember 2009

...:.Oh indahnya Gunung Jerai.:....

Assalamualaiku.... Semua sahabat maya saya yg masih setia. Semoga kalian sihat wal afiat. Oh ye... saya nak teruskan dengan kisah percutian sempena cuti sekolah 2009 ini. Dari Sungai Petani terus pergi ke Yan, Kedah. Singgah kat Pantai Murni. Ambil udara segar dan nyaman. Memang dah lain... Dah berubah. Sempat jugak berposing berlatar belakangkan pulau.
Ini lah mercu tanda yang mengalu-alukan kedatangan ke Pantai Murni. Banyak Kenangan betul tempat ni. Lepas tu singgah sungai Raga dan terus ke Yan Kecil..
Dan... terus kan perjalanan untuk pergi ke Gunung Jerai. Nak naik gunung kali ini. Bukan bukit tau. Pada tahun 1997 saya pernah menaiki gunung jerai secara solo ( hebat jugak ni... ) menaiki motorsikal KG 9277. Kenangan itu memang tak dapat dilupakan. Inilah di Gunung Jerai.
Sempat juga bergambar dikaki gunung Jerai sebagai kenangan dan ingatan bahawa pernah sampai kat sini. Dan akhirnya sampai juga saya keGunung Jerai.
Ternyata perjalanan ini amat jauh tetapi penuh bermakna buat saya. Sampai disini sahaja kisah percutian saya untuk kali ini. Semoga pengalaman saya ini dapat jadi bacaan dan senyuman. Supaya saya boleh berkata.... Leganya Cuti Sekolah kali ini, release tesion. Bye....

Tiada ulasan:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...