20 Februari 2010

Makan di Cafe Santan & Keju Sg Besar

Assalamualaikum... Buat semua mulimin & muslimat sekalian. Kali ini nak kongsi cerita tentang makan dan makan-makan. Eya lah... semalam saya baru lepas makan2 kat Cafe Santan dan Keju di Sungai Besar.

Tempat makan best, Decoration cantik, service ok, tapi yg tak ok harganya le... Maklum ke tempat tu macam exclusive je.. Sebenarnya saya ni bukan orang yg macam tu. Biasa je... Makan kat warung tepi jalan. Tapi bila ada kawan ajak kita pun pegi le. Kira special jugak le... Saya makan Mee Kari dan white co0ffe. Westen Food pun ada tapi bukan taste saya le. Memang sedap le.. Kalau sapa2 nak cuba makan kat situ boleh sangat dan gerenti halal. Dan kalau ada sesiapa lagi nak belanja saya makan kat situ lagi memang saya 100% tak menolak. Tentang makanan ni tak cerewet. janji halal... Ngap saje...

Tiada ulasan:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...