28 Mei 2010

Terima Kasih diatas kemeriahan ini

Assalamualaikum kepada semua para pembaca yg sentiasa mengikuti blog saya ini.. Pada kali ini saya ingin bercerita tentang kemeriahan sempena sambutan Hari Guru peringkat SK Parit baharu yg telah diadakan pada hari Jumaat 21 Mei 2010. Walaupun lambat disambut tetapi kemeriahannya masih tetap terasa.
Ini le saat-saat bermakna menjadi seorang guru. Berikrar akan berkerja dgn penuh tanggungjawab dan lepas tu menyanyikan lagu keramat KAMI GURU MALAYSIA. lagu yg amat besar maknanya didalam diri ini.

Pada hari tersebut saya adalah urusetia untuk Sukaneka.. Jadi gambar saya menunjukkan aksi hebat tu tak ada le...
Walau bagaimanapun kemeriahan amat saya rasakan dan memang seronok le. Terima kasih semua. Kepada yang bagi hadiah juga terima kasih........ I Love U all

Tiada ulasan:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...