recent posts

sELaMaT dAtANg kE wEB BloG ciKgu ZaiLaNi

20 January 2011

Sangat Sibuk diawal Tahun

Salam Blogger sekalian....
Bila dah masuk sessi persekolahan maka segala kesibukan amat terasa. Memang mencabar dan menguji diri. Berbagai tugasan baru diterima dan ada juga tugasan yang sama macam tahun lepas tetapi untuk tahun ini mesti dibuat. Semua orang nak segera. Akhirnya terjadilah kesibukan yang amat sangat ini.
Apa pun
CIKGU ZAILANI
bersabar dan susun perancangan dgn teliti
ok CaiyO...3x
He...3x
Mungkin ini adalah salah satu cara untuk mengurangkan STRESS yang ada didalam diri ini. Eya lah... nak berjalan, banyak kerja yg nak kena buat... Jadi catatkan lah sesuatu kat BLOG. Rasa lega sangat. Kalau ada orang baca, baca lah.... Kalau ada orang KUTUK, lantak le... yang penting hilang STRESS aku....
Babaiii....



2 comments:

Izzah Al-Maliziyyah said...

Assalamu'alaikum wbt Cikgu Jai,

Sabar dan teruskan bersabar. Fasobrun jameel. Inilah sebenar-benar cantik. Nak cantik tak?~

Tambahan: Saya pun tengah sibuk juga. Dah tanam dalam diri. No stress, insyaAllah bereh!

Cikgu Zailani said...

Terima kasih diatas kata2 semangat. Betul jugak ye.... NO STRESS

...:Koleksi Lagu Pilihan:...