12 Februari 2011

...:Release Tension:..

Assalamualaikum...
Bersyukur kehadrat Illahi kerasa saya masih lagi berkeupayaan untuk menulis di blog ini. Eya lah... Didalam kesibukan kerja yang menekan dan pelajaran semester baru yg sibuk dapat juga melayan blog ini. Oh ye....
Ini adalah gambar semasa Cuti Tahun Baru Cina 2011 yang lalu, sempat juga menghilangkan penat, bersantai dan rilex di Pantai Peranginan Teluk Batik. Memanjakan diri tidur di HOTEL sambil release tension di tepi pantai. BEST sangat le..... Ini cara saya. Anda bagaimana?
Sebenarnya STRESS tu perlu, tetapi jangan le STRESS mengganggu mental sehingga tidak terkawal. Boleh jadi gila tau.... Pada cuti CNY tempoh hari memang ramai orang yang macam saya, bercuti dan merehatkan minda. Bersama keluarga, rakan2 dan konvoi pun ada. Pendek kata memang FULL le pusat peranginan ini
MANDI??
Mana boleh lepaskan peluang kalau dah pergi ke pantai tak mandi. Rugi leh... Berendam sakan sampai petang dan sambung lagi esok paginya. BEST gila le bermandi manda di pantai. Cuma gambar je yang tak sempat di snap. Tak boleh le nak tunjuk...
Memanglah benar sebagaimana kata orang bijak pantai.. Bila sayangkan diri perlu lah kita manjakan diri. Rehatkan diri dan lapangkan minda. Mmmm.... dan rasanya akan datang saya nak pergi ke SAUNA pulak. Tentu seronok kan.... Mungkin itu juga salah satu cara untuk menghilangkan stress. Sapa ada pengalaman kongsi le dengan saya....

Tiada ulasan:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...