04 Julai 2011

..: Selamat Bersara Tn Hj Mahfol :..

Salam Persahabatan dan salam persaudaraan
Pada post kali ini saya nak merakamkan ucapan TAHNIAH kepada TN HJ MAHFOL kerana telah selesai berkhidmat dengan kerajaan dan selamat bersara dari pada tugasan sebagai seorang guru...
Pada kali ini tugasan saya ialah menyiapkan persembahan MULTIMEDIA untuk beliau. Mmg saya buat terbaik le rasanya. Pendek kata memang puas hati le....
Terasa meriah di dalam kesyahduan sebab terpaksa pergi juga seorang guru dari SK Parit baharu ini... Doa saya semoga beliau tabah, sabar dan dapat berehat serta menghabiskan masa lapang dengan santai..
Sempena majlis tersebut, seluruh warga SK Parit baharu memakai baju batik baru kelab guru. Itu sebabnya nampak garang je... Terima kasih juga kepada kelab guru kerana mensponser makan dan minum semasa majlis tersebut
Dan didalam persembahan Multimedia saya sempena persaraan Tn Hj Mahfol tu saya buat klip video lagu " PELANGI PETANG"... Memang tangkap syahdu le. kalau para sahabat ingin download klip tu boleh le klik dibawah

DOWNLOAD
Kita kongsi bersama2 klip yg istimewa didedikasikan kepada beliau.
Selamat Bersara
TN HJ MOHD MAHFOL HJ TAHIR

Tiada ulasan:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...