recent posts

sELaMaT dAtANg kE wEB BloG ciKgu ZaiLaNi

02 January 2015

Persiapan Awal Tahun 2015

Assalamualaikum
Semoga para sahabat semua ceria, gembira dan bahagia diawal tahun 2015 ni. Saya OK jer. Bila sessi persekolahan akan mula dibuka, maka persiapan baru dan semangat baru pun terasa. Baju baru, Kasut dan seluar baru, pen pun baru. Eya lah.... mcm anak murid jugak le

Yang mesti baru ialah Persiapan Pengajaran dan pembelajaran. Rancangan Pengajaran Tahunan, Buku RPH baru dan semestinya nak dibuat dengan yg terbaik untuk tahun baru ini. Kepada rakan2 yang ingin mendapatkan Rancangan Pengajaran Tahunan boleh le download di sini. Klik gambar dibawah ni jer
 Klik sini
Semoga benda yang baik ini kita boleh kongsi bersama. Eya lah.... untuk kebaikan anak murid kita bersama. Betul kan?
 Klik sini
OK selamat membuat persiapan untuk sessi persekolahan baru ye cikgu2 semua. I love U all

No comments:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...