19 Mei 2016

Cikgu Zailani mungkin jadi Dr Zailani?

Bila saya dah lama di dalam profesyen ini maka cinta dan jiwa raga telah menyubur. Asal dari putik, telah jadi daun dan bunga. Kini telah jadi buah yang subur. Itulah kerjaya saya. Cikgu Muhammad Zailani Somingan tak mungkin jadi doktor. Biarlah ia jadi memori yang tak berjaya direalisasikan.
 Sempena sambutan hari guru yang lepas, imbauan memori lama terputik kembali. Ya... Dulu saya pernah bercita-cita ingin menjadi Doktor. Tetapi profesyen saya kini telah semakin dicintai dan tak mungkin ditinggalkan lagi. Ternyata khidmat saya adalah untuk dunia pendidikan.
Bersyukur kehadrat Illahi sepanjang lebih 19 tahun disini pelbagai kejayaan dan anugerah telah saya terima. Ia menjadikan dunia pendidikan ini telah semakin bersemi dan akan terus saya kuasai serta harumkan. Terima kasih kepada insan-insan yang telah banyak membantu saya. I Love U

Tiada ulasan:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...