25 Mei 2016

Coach Zailani Telah Buktikan

Bukan cikgu biasa. Hari ini saya telah buktikan bahawa Cikgu Zailani bukan hanya didalam kelas dengan PdPnya sahaja. Bukan juga hanya dengan inovasinya sahaja. Dipadang bola dan dengan pengurusan sukan pun boleh digalas dengan jayanya. He3x... Nak puji diri sendiri le pulak.
 Tahun 2016 adalah tahun yang istimewa kepada pasukan "The Warrior Kids" iaitu team bola sepak saya, yang telah mempamerkan keupayaan sebenar menjadi Naib Johan Kejohanan Bola Sepak MSSD Sabak Bernam. Setelah banyak dikorbankan dari segi material, mental dan fizikal akhirnya kejayaan cemerlang ini telah dicapai. Alhamdulillah....
 Inilah pengiktirafan yang sangat berbaloi dan manis kepada saya. Walaupun dari pandangan sesetengah pihak bukan boleh bagi APC pun? Tetapi bagi saya ia satu kepuasan.
 Saya telah melengkapkan pekej sebagai seorang GURU YANG SERBA BOLEH. Pekej la sangat... Pasti hanya anak murid saya yang tahu dan berupaya menghargainya. Terpulang lah kepada mereka didalam menilai dan memberikan pemarkahan PBPPP. Yang paling penting saya telah buktikan boleh buat dan berjaya. Ko yang cemerlang dengan APC tu boleh buat ke? Boleh ke?
He3x.... Mungkin agak emosi. Tapi itu realiti. Eya lah.... Cikgu ini tak pernah dapat pun APC dalam 10 tahun kebelakangan ini walaupun pelbagai pengiktirafan dan kejayaan diperolehi dari pihak luar. Terpilih sangat ke?

Tiada ulasan:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...