recent posts

sELaMaT dAtANg kE wEB BloG ciKgu ZaiLaNi

18 June 2009

...::CUti PerseKoLaHaN yang sAntai::....

Hai... Ini nak cerita le kat kawan2 semua. Cuti sekolah yg lepas saya pergi ke TRAP kat Sungkai. Ala... Taman Rekreasi Air Panas Sungai Klah. Best jugak. Enjoy le..
Buat orang yang dah berumur boleh berendam di kolam air hangat, boleh juga rendam telur kat kolam yg paling panas kat situ. Telur ayam le... Suhu dia mencapai 75 darjah celcius. dan kalau nak beriang-gembira mcm gambar-gambar saya kat atas tu ialah mandi-manda dikolam air gunung. Siap ada kolam kedalaman 5 meter lagi. Kira oK jugak le... Oh ye. masuk dikenakan bayaran RM10 tapi boleh main sampai jam 6.30 ptg je. Apa pun kalau korang nak cuba berehat2 disana memang best.

4 comments:

DuRiAn rUnTuH said...

kite penah pegi sini..tpi tak mandi..rmai sgt manusie..

huda said...

macam best jer......

Cikgu Zailani said...

memang best... Try le pegi

eyra said...

byk kali da mandi kat cnie,
sonok sonok.
maen kat sotong raksasa tuh bes !!
wee !

...:Koleksi Lagu Pilihan:...