12 Julai 2009

..:Pemberian iKhlas untuk Pembaca:..

Assalamualaikum... kepada pembaca yang dihormati, dikasihi dan dihargai. Terima kasih kerana anda semua sentiasa mengikuti blog ini. Sememangnya anda amat saya sanjungi. Sempena bulan Rejab yang mulia ini saya nak bagi hadiah kat korang semua. Satu e-book yang sangat special tau. Ia ada dalam bakul ini. Sila klik bakul dibawah dan ikut arahannya....



Ia banyak memberi manfaat kepada anda semua tau. Korang boleh baca dan simpan. Ia sebagai tanda mata daripada saya. Oh ye... Ada password untuk buka e-book itu. Tapi jangan risau. Korang boleh klik disini untuk mendapatkan kata kuncinya. Ini semua saya berikan kepada anda para sahabat siber yang saya kasihi.. Ok jangan lepaskan peluang ini tau. Terima lah pemberian saya ini...

kalau korang nak tampal hadiah ini kat blog korang pun tak apa. saya beri keizinan ini codenya...
Copy dan paste je...


Learn SQL

dan hadihkan le kepada sesiapa kawan2 anda pula. OK semoga kalian succes dihari minggu yang ceria ini. Bye........

Tiada ulasan:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...