18 Julai 2009

Penceramah LADAP

Assalamualaikum... Semua pembaca dan pengikut semoga sihat disamping tugas harian... Pada 12 Julai yang lalu saya telah diminta untuk menyampaikan ceramah untuk Kursus dalam Perkhidmatan anjuran SK Parit Baharu. Tajuk yang diberikan ialah UJIAN SEGAK amali dan teori. Saya pun dengan sedikit persiapan menerima le tawaran tu. gambar kat atas tu adalah sessi teori untuk mukadimah... Hee... kepada sesiapa yang nak down load bahan boleh le klik dibawah ni

Slide Show
Ujian Segak
Rentak bunyi detik


Apabila selesainya sessi teori dan ceramah saya teruskan dengan amali. Korang saksikan le sendiri betapa sportingnya cikgu2 kat SK Parit Baharu ni... Yang perempuan pun buat, yang dah senior pun ikut, yang muda belia mendahului ... Memang best betul le diaorang ni. Puas rasanya jadi penceramah kali ini.
dan sessi saya untuk kursus dalam perkhidmatan pada hari itu berakhir dengan penerangan tentang buku UJIAN SEGAK kepada semua guru. banyak le pertanyaan yang berjaya diselesaikan oleh semua pihak. Cuma harapan saya semoga mulai sekarang ujian segak akan dijalankan secara sistematik oleh guru2 PJK di SK Parit baharu ni...
OK BYE... salam jumpa lagi

Tiada ulasan:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...