recent posts

sELaMaT dAtANg kE wEB BloG ciKgu ZaiLaNi

15 December 2010

Menyaksikan KEINDAHAN tanah airku

Terima kasih kepada para pembaca blog ini sebab masih sudi membaca catatan saya. Mmmm... Kali ini saya nak bercerita tentang perjalanan saya semasa bercuti persekolahan hujung tahun 2010. Pendek kata memang best le mengembara serata Malaysia. Sebab anda tak ikut jadi boleh le tengok gambar yang sempat saya ambil. Tapi perjalanan saya ni hanya di Malaysia sahaja...

Muar?... Tak pernah pergi. Ada apa ye?

Ini lah Tanjung Piai. 1st time sampai... Kira orang yg berjiwa pecinta Alam mcm saya ni mmg sesuai benar le...
Menikmati suasana menghijau semula jadi di pinggir laut Selat MelakaMengabadikan memori....


Yang diatas ni ialah di Tanah Hujung Selatan Benua Asia. Ia terletak di Tanjung Piai, Johor. Kenapa? Tak percaya ke... Tengok le tulisan kat belakang tu.....

Ini le replika Glob yg saya sempat abadikan sebagai kenangan percutian ke Johor... Pendek kata BEST jugak le... OK jumpa lain kali. Dengan cerita yg lain pula.

1 comment:

Acap said...

gempak la che jai!!

...:Koleksi Lagu Pilihan:...