27 Januari 2012

..: Nak Tulis Buku pulak le:..

Assalamualaikum...
Kepada semua sahabat2 blogger yg budiman sekalian terima kasih dan bersyukur kehadrat Illahi kerana kita masih berkesempatan untuk bertukar2 pendapat dan idea. Tahun 2011 bagi saya adalah tahun yg sangat menceriakan dan menyeronokkan. Semoga tahun 2012 lebih menggembirakan dan membawa kebahagiaan.
Tekad dan azam tahun 2012 ni tentulah lebih baik daripada sebelum ini sama ada dari segi kerja, kualiti dan segala2nya. Saya juga perlu berusaha lebih kuat untuk menambahkan nilai Material. Lebih berduit le... he3x
Dan tentu sekali ada kelainan utk 2012 ni, saya nak cuba karang BUKU, dalam minda ni rasa2nya nak tulis BUKU MOTIVASI untuk kanak-kanak bawah 12 tahun le. Insya Allah tahun ini lebih lapang sebab study dah habis. Nak rehat2 sambil tulis buku. Kalau ada jemputan boleh le bagi TALK dan Ceramah. Walaupun tak macam Dr HM Tuah, hampir2 pun boleh le. OK kan....
Paling utama tahun ini saya nak menonjolkan dan menyerlahkan bakat saya. Dalam semua hal le... bukan nak menunjuk2 tetapi nak menambahkan pengalaman dan berkongsi idea dengan sesiapa yang sudi. AZAM nya ialah nak TERUS maju. Doakan ye....

Tiada ulasan:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...