10 Ogos 2010

Teringat Percutian bulan lepas...

Assalamualaikum kepada para sahabat2 yg setia membaca dan mengikuti blog ini.
SELAMAT BERPUASA diucapkan kepada yg beragama islam....
Nampaknya bulan puasa ni benar2 memberi cabaran kepada saya dan semua rakan2. Tetapi ketabahan, kesabaran dan ketakwaan akan menjadi penguat untuk lebih taat kepada Allah

Eya lah....
Bagi saya antara cabarannya ialah
1. Panas dan kering
(duduk rumah je....)
2. Semak kertas Matematik
(UPSR dah dekat sangat jadi tak boleh kemana2)
3. Duduk depan Laptop je....


Oh ye... Nasib baik le bulan lepas saya dah puas berjalan. Cuti sebelum puasa tempoh hari. Cameron Highland, Bukit Tinggi dan KLCC.... Puas le jugak. Tak de la gatal nak berjalan sangat. Kat bawah ni ada beberapa gambar sepanjang percutian saya yang lepas. Best sangat le...
...:Ini nak naik ke Japaness Village:....

...:Pemandangan Memang Best:...

Itu adalah gambar2 ketika melancong atau berjalan2 kat bukit tinggi yg memang best. Tapi nak tunjuk semua gambar tu tak muat le blog saya ni nanti. Lepas turun dari bukit tinggi minggu depannya pergi berjalan lagi ke Cameron Highland. Naik ikut Tapah. Memang best.... Selekoh2 yg mencabar. Advanture betul le... Kalau berani cuba la. Nasib baik le saya ditemani oleh CITY saya..... HONDA CITY le.....
Ini gambar2 masa kat atas

<<"Ini kat hotel penginapan">>>

Dan sebelum balik sempat le minum secawan teh di Bharrat Teh Stall....
Memang eksklusif le
OK le ini cerita imbasan percutian saya yang lalu
Hari ini tak kemana2 sebab PUASA...
Babaiiii.....

Tiada ulasan:

...:Koleksi Lagu Pilihan:...